niedziela, 11 grudnia 2011

Relacja video z III części Pimp Up Party


Pojawiła się już relacja video (zrealizowana przez Babskie TV) z trzeciej części imprezy pt. Pimp Up. Do godziny 22 z minutami malowałyśmy, także nie miałam za wiele okazji przyjrzeć się uważnie wystawcom. Ale moją dużą uwagę zwróciły genialne projekty butów United Nude (http://un-polska.pl/). Jak będzie mnie kiedyś stać to zafunduję sobie taką parę:)
Powiem szczerze, że zachwycona byłam fryzurami moich koleżanek, które skorzystały z pomocy fryzjerów. Wyczekały się biedne ponad godzinę w kolejce ale za to jakie efekty:) Niestety zdjęcia nie mam:/
Szczerze mówiąc, Pimp Up rozwija się wielkimi krokami, w porównaniu z pierwszą edycją to niebo a ziemia. 
Zmiana lokalu na większy, więcej atrakcji, więcej ludzi do pomocy, także to duży plus. Mogę znaleźć też trochę minusów..., ale podsumowując dobrze, że Wrocław rozwija się pod względem imprez modowym. Oby takich więcej w tym pięknym mieście:)
Poniżej fotorelacja: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, jeśli mnie obserwujesz to na pewno Cię odwiedzę:)