czwartek, 12 stycznia 2012

Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu

Aż wstyd się przyznać ale dopiero teraz odkryłam płyn dwufazowy do demakijażu Ziaji. Nigdy nie byłam przekonana do tej firmy, gdyż większość kosmetyków Ziaji mnie uczulała. A podczas wyjazdu sylwestrowego (mój płyn do demakijażu się skończył) przyjaciółka mi go użyczyła po intensywnym wieczorze:) Myślałam, że znów moje oczy zrobią się małe i czerwone i będę wyglądała jak Apacz. Przeżyłam mały szok, że płyn zmywa wszystko tak dokładnie, jest fajny tłusty, delikatny,  idealny dla mojej suchej skóry. Ciężko mi było znaleźć faworyta wśród demakijażu, testowałam płyny, kremy, żele, płyny miceralne ale to jest namber łan;)

5 komentarzy:

  1. Zgodzę się z Twoją opinią w 100%! Nic nie zmywa makijażu tak dokładnie jak ten płyn. Stosuję go do zadać specjalnych i nigdy mnie nie zawiódł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny!!! tani , poręczny , wydajny, spełnia swoje zadanie w 100% - czego chcieć więcej:)za to płyn micelarny to totalna klapa!
    Pozdrawiam i zaglądnę tu jeszcze nie raz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:)) Cieszę się, że przybywa mi obserwujących, ja również poobserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moze wyprobuje pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety się nie sprawdza, polecam wypróbować również dwufazówkę z firmy Delia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, jeśli mnie obserwujesz to na pewno Cię odwiedzę:)