środa, 24 sierpnia 2011

Witaj blogosfero!

Witaj ludku:) Z wykształcenia jestem mgr-em inżynierem OŚ, jak i wizażystką-charakteryzatorką, jednak ten ostatni zawód jest tym co mnie kręci i nęci najbardziej. Dlatego postanowiłam po wielu miesiącach zastanowień założyć swojego bloga. Może kiedyś umieszczę tu coś co Cię zainteresuje;) Skupię się głównie na zagadnieniach make-upu, chociaż nie wykluczam modowych nowinek i możliwe, że kiedyś dodam totalnie nie wpasowujący się w treść post;) Mam nadzieję, że w miarę moich postępów z rozkręceniem się będę mogła liczyć na więcej niż jedną Twoją obecność tutaj;) No to co... No to lecimy z tym koksem!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, jeśli mnie obserwujesz to na pewno Cię odwiedzę:)