piątek, 26 sierpnia 2011

Makijaż Bollywood

  
Ze względu na dzisiejsze upały (35 stopni Celcjusza pod koniec sierpnia!) chciałabym przedstawić słoneczny
makijaż Bollywood. Aby go wykonać nie trzeba być mistrzem mejkapu, wystarczy wpasować się odpowiednią kolorystykę, narysować równą kreskę, podkreślić usta i dodać kilka gadżetów, cały makijaż oprawić orientalną stylizacją i voila !  Zdjęcia mojego makijażu są amatorskie, za co przepraszam, ale umieściłam je tu poglądowo.
    Do wykonania orientalnego makijażu oczu użyłam cieni z paletki Sleek SUNSET (piękne, słoneczne kolory!<3) oraz dużej palety cieni wypiekanych GLAZEL i INGLOT. Brwi zaznaczyłam czarnym, matowym cieniem Estee Lauder. Nad łukiem brwiowym przy użyciu kleju Mastix z firmy Kryolan (recenzja wkrótce) przykleiłam świecące jasno brązowe cekinki (? jak nazywają
się te świecące pierdółki? nie mogę znaleźć słowa.. ;)).
Należy pamiętać, że makijaż Bollywodzki to ciepłe kolory. Można eksperymentować i wykonać makijaż orientalny w barwach niebieskich/turkusowych. Lecz ja przedstawiłam klasyczny, bollywodzki
makijaż. Używałam beży, brązów, czerwieni, złota oraz pomarańczy. Ważne jest, aby dobrze rozetrzeć ze sobą wszystkie kolory tak, by nie widać było wyraźnych przejść między nimi.

Twarz została muśnięta Ziemią Egipską. Modelka, która użyczyła swojej buzi tak dobrze czuła się w tym makijażu, iż cały dzień chodziła w nim po mieście wzbudzając zainteresowanie mężczyzn. Więc może
i Wy  spróbujcie?;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :*
Nie musisz zostawiać adresu swojego bloga, jeśli mnie obserwujesz to na pewno Cię odwiedzę:)